reklama

Natálke

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Taká malá o láske

čo kedysi znamenala

a dnes už nie

Zvoní na Január

a ja sedím

na konci bodky

Nezabudla si

ale rada by si

ja viem

Na tie časy

kedy miloval som 

tvoje oči a krehké vlasy

Ani tá najväčšia zima

nedokázala v nich

zadusiť ten oheň

A tvojou krásou 

umieram

v spomienkach 

Zvláštne som

odbočil z trasy

do nenávratna

a ty si vymenila zámky

na svojom srdci

vyhodila si západy slnka

na ulicu a prijala mráz

na miesta 

kde som kedysi býval

ja

Keď si ležala

pri mne

a spala

A vysávali sme pavúky, lebo si sa ich strašne bála

Róbert Kováč

Róbert Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia, nečítajte to, je to absolútny brak... Občas sa seriem aj do hudby: https://www.youtube.com/channel/UCGGnHUlfa9n35HfDk4c8mXQ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu