reklama

Totálny výpredaj

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je to až priam tragické

stoicky myslieť na teba

A čo, ja som vždy bol

predsa srdcom romantik

Toto sú preddavky

za mojú rozbitú dušu

Prepáč mi, ak ťa to mrzí

Môžem ti dať

všetky moje objatia

a kúsok svetadiela

ktorý som si pre teba vysnil

Tam nikdy nespím

pozerám ako to pomaly dohára

A chytám tvoje pohľady

do siete na motýle

Mám tu ešte srdce

čo by som strelil na čiernom trhu

ale radšej si ho strážim

a nechávam ho snívať

O všetkých začiatkoch nekonečných koncov

Róbert Kováč

Róbert Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia, nečítajte to, je to absolútny brak... Občas sa seriem aj do hudby: https://www.youtube.com/channel/UCGGnHUlfa9n35HfDk4c8mXQ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu