reklama

V nočných uliciach som zamaľoval okná na modro

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tvoje oči 

boli ako dve kvapky oceánu

a ja som sa topil

úplne bezbranne

Vtedy si ma zobrala do rúk

a cítil som ťa

Ako keď počujem tú pieseň

a mám na tele zimomriavky

Kedy sa mení láska

z červenej na modrú

je to ráno, keď zistíš 

že chceš utiecť? 

Alebo je to večer

keď ťa nechce pustiť

tá atmosféra a dych

čo ti trhá bubienky

Zložila si mi blues

ktoré moje srdce láme

na hviezdny prach

a malé planéty

Neviem čo dnes robíš

ani či si šťastná 

A neviem prečo

na teba myslím viac

Ako pred týždňom 

keď som začal maľovať

v nočných svetlách tvoje okná

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

mojími spomienkami

Róbert Kováč

Róbert Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia, nečítajte to, je to absolútny brak... Občas sa seriem aj do hudby: https://www.youtube.com/channel/UCGGnHUlfa9n35HfDk4c8mXQ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu