reklama

Všetkyčiarynadlanisúmiestomprenašesny

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď ideš so mnou

snami a dňami

dlaňami

Mrazí ma tvoja ľudskosť

tak trochu do kosti

trochu do očí

a do hlavy

Si moja nekonečná

najväčšia slabosť

strácať sa medzi 

perinami a perami

bodky a čiarky

mi ťa maľujú

do rozprávok

A ani láska nie je

obloha plná hviezd

len svet plný teba

som celý bez seba

len s tebou

bez existencie snov

kým si so mnou

Utečme východom

na západ 

a prajem si východy

na schodoch

o piatej ráno 

s objatiami ako Vianoce

v žltom závoji

A skry sa mi do slov

a zamkni sa tou tmou

do mojich svetiel

si moja biela v čiernej

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

moje dni v letnom lete

záchranné siete

v tomto svete

Róbert Kováč

Róbert Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia, nečítajte to, je to absolútny brak... Občas sa seriem aj do hudby: https://www.youtube.com/channel/UCGGnHUlfa9n35HfDk4c8mXQ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu