reklama

V tŕni nahí

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pieseň na úvod: https://youtu.be/6fMZtNTn1aI

Aj keď sa mi šedé nebo

mení na modré

A ružové tenisky

chodíš mi po snoch ako nepopísateľná

Keď sa mi minútový turizmus

javí ako perfektný námet na život

A nikdy som nechápal zmysel

v modrých mrežiach 

Cestovanie vlakmi bolo vždy smutné

Ako dažďové kvapkanie po oknách

keď ťa držím za ruku

a sny sa mi splnili

do najbližšieho rána

A tak strašne moc chcem zastaviť sekundy

plné radosti pred smútkom

A kopnúť si do stĺpov

bez ktorých som bol schopný žiť 

Pretože sa nechcem budiť 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

do snov bez teba

Róbert Kováč

Róbert Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia, nečítajte to, je to absolútny brak... Občas sa seriem aj do hudby: https://www.youtube.com/channel/UCGGnHUlfa9n35HfDk4c8mXQ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu